Friday, April 1, 2011

Apabila hatinya berkata :

Kesian kat kakak aku sebab jatuh tangga , kaki berbalut dan jalan pakai tongkat , terbaikkk , hahaha , tak baik kot , bosannyer , bestlah dia sebab dapat pergi Kota Kinabalu*kakak aku*, hahaha , temoah baju 1 <3 KK adake sebenarnya ? yeahh sepupu aku datang Shah Alam , hari Ahad ni nak g Times Square ngan sepupu dan kawan sepupu aku , huhu , tak sabar nak naik roller coaster kali ke 3 :) , hmm sedihnya sebab sepupu tak jadi jual , kalau nak jual tunggu dia masuk U , berapa bulan lagi :'( , smalam 31 . 03 2011 , ada spotcheck , perghhh , kawan aku bawak GPS g sekolah , hahaha , bawak dia suruh bawak, bapak dia ada macam2 kereta , LOLZ , alah harini 1 . 04 . 2011 , kan harini APRIL FOOL ,suka nak kena2kan kat orang kang , sebenarnya benda tu berdosa dan harini birthday kawan mase darjah 5 , happy birthday to you , hmmm alah dah masuk bulan 4 , 8 bulan lagi nak cuti sekolah dan da masuk tingkatan 2 , rasa tak caya , haha , ade cikgu ni kan , perggg , tinggi , macho , kacak , hensem , cute hahahahaha , k lah tu jer untuk harini , ingat jgn lupa sembahyang , baca yaasin dan sebagainya , ASSALAMUALAIKUM




TERIMA KASIH DAUN KELADI ,
HARAP BERJUMPA LAGI 


HAHA :D

1 Tah ape-ape:

Bolo said...

cam bucket

Post a Comment

My Bestfriends :)

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys