Tuesday, March 22, 2011

Markah Ujian & gulung tikar

1.markah ujian dah dapat :D , tapi kecewa dengan markah :'( hurmm pengajaran aku kut hurmm , nanti peperiksaan pertengahan tahun nanti kena buat betul2 biar bagi A , InsyaAllah :) , sebenarnya kitaorang main markah paling tinggi dengan Aina , Ikhmal , Zulaikha dan aku :) aku Bi jer A yang lain , haishh teruk ni , aku akan belajar bersungguh demi kejayaan :) .

2. malaslah nak gulung tikar , kelas 1A kene gulung tikar selepas solat Asar :) , nak pakai kasut lagila , pastu semua da balik , tinggal aku ngan kawan aku sorang jer *cikgu2lain tu aderlahehehe* , taksuka lah balik lambat2 nie , nak cepat2 , dahlah kene gulung tikar selama seminggu , bentang tikar pun jadilah :)

0 Tah ape-ape:

Post a Comment

My Bestfriends :)

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys